Om foreningen - Teglhøj Grundejerforening

Go to content

Om foreningen

Foreningen dækker parcellerne på flg. veje i Horneby Fælled i Hornbæk.
Blåbærvej
Hindbærvej
Multebærvej
Tranevej
Vejene ejes af foreningen, som også står for vedligeholdelsen. Det er også foreningen, som sørger for, at græsset i rabatterne bliver slået. Denne opgave udføres af anlægsgartner Knold.

Som ejer af sommerhus i området har man ret og pligt til medlemskab af grundejerforeningen. Kontingentet i grundejerforenings er i 2024 fastsat til kr. 900 kr. Kontigentet dækker bl.a. vedligeholdelse af foreningens veje og det grønne område Teglhøjen, som også ejes af foreningen.

Kontingent for fastsættes på generalforsamling i september måned. Det gælder det kommende kalenderår og opkræves 1. januar (i følge nye vedtægter). Kontingentet forventes at stige med et beskedent beløb. I de seneste år har der typisk været tale om en stigning på 50 kr pr. år.

I forbindelse med ejerskifte betales der også indskud svarende til et års kontingent.

Back to content